Firma CSNet Bratislava poskytuje servis výpočtovej a kancelárskej techniky vo forme:
- uzatvorená servisná zmluva pre:
- kompletný pozáručný servis zariadení (interval servisu je možné dohodnúť pre každý typ zariadení osobitne)
- dodávky spotrebných materiálov pre kopírky, tlačiarne a pod.(v časoch podľa dohody),
- havarijné odstraňovanie porúch sietí a serverov (servisný zásah do 4 hodín),
- odstraňovanie porúch výpočtovej a kancelárskej techniky (servisný zásah do 24 hodín)
- zálohovanie prevádzkových údajov, archivácia
- uzatvorená servisná zmluva len na niektorú horeuvedenú činnosť, pre body neuvedené v zmluve platia ustanovenia nasledujúcich odstavcov
- servisný zásah na telefonickú alebo faxovú výzvu, príp. e-mailom (čas servisného zásahu nie je možné garantovať, zásah bude vykonaný podľa prevádzkových možností firmy).
- telefonická konzultácia s možnosťou pomoci pri uvedení nefunkčného zariadenia do prevádzky (vyžaduje sa určitá znalosť technických prostriedkov a prevádzkovaného programového vybavenia)
Pri nahlasovaní požiadavky na servisný zásah použite servisný list. Jeho vyplneniu venujte patričnú pozornosť, pri správnom popise poruchy si skrátite čas opravy zariadenia a skrátite celkovú dobu výpadku.
[na vrch]
|