CSNet
Púpavová 33
841 04 Bratislava
Tel./Fax: 07 - 654 110 85
E-mail: csnet@csnet.sk
 Reklamačné podmienky 
Profil
Produkty
Služby
Záruka a reklamácie
Kontakty
Aktuálne informácie




  1. Na dodané počítačové komponenty a príslušenstvo poskytuje dodávateľ záruku uvedenú v dodacom liste, príp. na faktúre.
  2. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru. Vzťahuje sa len na funkčné poruchy spôsobené výrobnou vadou, nie na prirodzené opotrebenie a na nesprávnu obsluhu v rozpore s návodom na obsluhu. Záruka sa nevzťahuje na nesprávne nainštalovaný software alebo programové ovládače. Reklamáciu nie je možné uplatniť pri porušení záručnej plomby alebo nálepky.
  3. Pri reklamácii je potrebné predložiť dodací list, reklamačný protokol s popisom závady (použite protokol na tejto web stránke) a reklamovaný tovar v pôvodnom balení s kompletným príslušenstvom a dokumentáciou.
  4. Miestom pre uplatnenie reklamácie je sídlo firmy. Uplatniť reklamáciu je možné osobne (po predchádzajúcom telefonickom dohovore), poštou, príp. zásielkovou službou. Zákazník môže požadovať vykonanie záručnej opravy aj na inom mieste, budú mu však fakturované dopravné náklady na dopravu zariadenia do sídla firmy.
  5. Vybavenie reklamácie okamžitou výmenou vadného výrobku za nový nie štandardný spôsob vybavovania reklamácií a firma CSNet sa k nemu nezaväzuje (aj keď ho podľa vlastného uváženia môže použiť).
  6. Výrobky, ktoré majú záručný list od výrobcu alebo distribútora je možné reklamovať priamo na adrese uvedenej na záručnom liste alebo v časti reklamačné strediská.
  7. Záručná doba na opravené alebo vymenené výrobky je rovnaká ako na pôvodné s pripočítaním doby záručnej opravy.
  8. Pri neoprávnenej reklamácii bude reklamovaný tovar vrátený odberateľovi a budú mu faktúrované náklady na testovanie minimálne 250,- Sk/kus.

[na vrch]

(c) 2000 CSNet
Všetky práva vyhradené
Web design by Brko